безкоштовно з міських телефонів України
Київ | 044 392-73-56 |
Харків | 057 728-49-18 |
Дніпро | 056 790-86-00 |
Одеса | 048 734-56-54 |
Львів | 032 229-58-50 |
Миколаїв | 051 270-12-63 |
Полтава | 053 262-53-74 |
Запоріжжя | 061 228-69-91 |
При виборі хостінгу для свого сайту одним з головних критеріїв вибору є наявність на хостінгу хорошої технічної підтримки, яка зможе допомогти вибрати відповідний для сайту тарифний план, допоможе в найкоротші терміни розгорнути сайт на хостінгу, а також буде доступна в будь-який час для надання. своєчасної технічної підтримки. Нижче наведено перелік найбільш значимих умов, що характеризують відмінну технічну підтримку.
Цілодобова доступність технічної підтримки.
Оперативне реагування звернення клієнтів.
Консультація з послуг компанії та допомогти у їхньому замовленні.
Допомога з перенесенням послуг з інших компаній.
Надання актуальних доступів до послуг або їх відновлення.
Реагування на проблеми, пов'язані з порушенням працездатності хостінгу, серверів, e-mail, MySQL та інших сервісів, які надає компанія. Допомога у виявленні та усуненні причин порушення роботи сайтів клієнтів компанії.
Надання резервних копій за необхідну дату або відновлення необхідної інформації.
Своєчасне виявлення та вжиття заходів щодо клієнтів, які порушують правила хостінгу та роботу сайтів інших клієнтів компанії.
Надання клієнтам компанії актуальної інформації про майбутнє проведення технічних робіт, а також інформації про існуючі та майбутні нововведення.
Професіоналізм та прагнення до плідної співпраці з клієнтами.
Див. також:
Технічна підтримка хостінг-провайдерів. Що входить у підтримку