безкоштовно з міських телефонів України
Київ | 044 392-73-56 |
Харків | 057 728-49-18 |
Дніпро | 056 790-86-00 |
Одеса | 048 734-56-54 |
Львів | 032 229-58-50 |
Миколаїв | 051 270-12-63 |
Полтава | 053 262-53-74 |
Запоріжжя | 061 228-69-91 |
Вибір хостінгу досить важливий і копіткий процес, який вимагає не тільки правильного вибору тарифного плану, а й ретельного порівняння послуг різних компаній. Справа в тому, що сучасний інтернет ринок переповнений компанія, що надають послуги хостінгу. Переконатися, що хостінг справді добрий можна лише випробувавши його особисто.
Раніше перевірити хостінг можна було лише здійснивши його покупку та безпосередньо приступивши до роботи. Але зараз, коли кожен третій користувач Інтернету починає надавати подібні послуги, власнику сайту складно визначитися. Велика конкуренція призвела до того, що хостінгові компанії почали надавати тестові періоди, які дозволяють ознайомитися зі структурою та роботою хостінгу, перевірити його функціональність та можливості. Тому, не варто лякатися такого поняття як тестовий період, їм навпаки потрібно користуватися, щоб підібрати собі відповідного хостінг-провайдера.
Люди, які стикаються з вибором таких послуг, вперше не завжди звертають увагу на таку функцію як пробний період і дуже дарма. Тестовий період хостінгу - це не тільки можливість перевірити послугу, а й переконатися, що вибрана вами компанія не приховує від вас нічого. І навпаки, якщо з якоїсь причини хостер відмовляється надавати пробний період, варто задуматися, чи потрібен вам такий хостінг. Надмірна конфіденційність у процесі вибору має відштовхнути вас. Відкритість – головний принц роботи хостінгових компаній. Чим ближче хостер до своїх користувачів, тим вищою є якість його послуг.
Див. також:
Чи важлива наявність тестового періоду при виборі хостінгу?