безкоштовно з міських телефонів України
Київ | 044 392-73-56 |
Харків | 057 728-49-18 |
Дніпро | 056 790-86-00 |
Одеса | 048 734-56-54 |
Львів | 032 229-58-50 |
Миколаїв | 051 270-12-63 |
Полтава | 053 262-53-74 |
Запоріжжя | 061 228-69-91 |
Якщо ви власник інтернет-магазину, основним завданням стає збільшення продажів. Нижче наведено найбільш значущі рекомендації, дотримуючись яких можна значно збільшити обсяг продажу у вашому інтернет-магазині.
Відвідувачі інтернет-магазину, при знаходженні необхідного йому товару, часто читають відгуки про товар, на підставі яких у багатьох випадках і приймається рішення про покупку. Виходячи з цього відсутність відгуків про товар може схилити користувача не купувати товар, у зв'язку з чим слід давати відвідувачам можливість залишати відгуки про товар і читати існуючі коментарі.
На сайті інтернет-магазину має бути інформація про способи доставки та оплати замовлення, щоб відвідувач міг ознайомитись з нею перед замовленням товару. Відсутність інформації про доставку може призвести до того, що після тривалого вибору товару та оформлення замовлення користувачеві тільки після цього буде показано інформацію про доставку, ціна якої становитиме більше вартості товару і відповідно викличе негативні емоції та відгуки у покупця, не кажучи вже про відміну замовлення. Якщо ж доставка безкоштовна або містить інші переваги, слід розмістити інформацію на видимому місці сайту, що позитивно позначиться на продажах.
Проведення конкурсів та акцій на сайті інтернет-магазину, соціальних мережах тощо значно підвищує відвідуваність сайту та відповідно продажу. У зв'язку з чим важливо періодично проводити акції, наприклад, у річницю компанії та інші свята, пропонуючи знижки або заохочення клієнтам вашого інтернет-магазину. Якщо ваш інтернет-магазин співпрацює з іншими великими та відомими компаніями, важливо показувати це на сайті, щоб відвідувачі розуміли надійність інтернет-магазину та якість пропонованої їм продукції.
Збільшити обсяг продажів сприяють і реферальні програми, що допомагають показати вашу лояльність до існуючих клієнтів, а також полегшують донесення інформації про ваш бізнес до нових клієнтів.
Не варто забувати і про рекламу. Так, наприклад, ретаргетована реклама, що змушує користувачів повторно відвідати ваш інтернет-магазин і завершити покупку, користується великою популярністю.
Див. також:
6 способів збільшити продажі у вашому інтернет-магазині