безкоштовно з міських телефонів України
Київ | 044 392-73-56 |
Харків | 057 728-49-18 |
Дніпро | 056 790-86-00 |
Одеса | 048 734-56-54 |
Львів | 032 229-58-50 |
Миколаїв | 051 270-12-63 |
Полтава | 053 262-53-74 |
Запоріжжя | 061 228-69-91 |
Юзабіліті сайту, що це таке та з чим його їдять? Юзабіліті проявляється у зручності та простоті використання вашого сайту. Чим вищий рівень юзабіліті, тим вища впевненість у тому, що користувач піде задоволеним.
Тож яким має бути юзабіліті, що користувач залишився з вами на довго. Існує кілька принципів у побудові правильного та ефективного юзабіліті вашого сайту. Узагальнено їх можна до трьох основних груп: ефективність, задовільність, практичність.
При розміщенні сайту на хостінгу ви очікуєте від нього максимальну ефективність. Не варто говорити, що ефективність вашого сайту безпосередньо залежить від правильно поставлених завдань. Ефективним вважається сайт на якому користувач швидко, не вкладаючи особливих труднощів може знайти потрібну інформацію. Таким чином для забезпечення параметра ефективності сайту варто подбати про зручну навігацію, доступність контенту, глибину сайту і можливість швидко усунути помилку. Досить часто автори сайтів не звертають уваги на останній пункт, але він досить важливий. Так звані помилки, що виникають при роботі з сайтом, вирішуються за допомогою чітких інструкцій. Тому можна сказати, що ефективність сайту це його простота та зручність у використанні.
Залишивши ваш сайт, користувач повинен залишитися задоволений. Звичайно ж, такий результат повністю залежить від вище описаного параметра, тобто ефективності вашого сайту. Відчуття роботи з вашим сайтом має приносити приємні емоції. Сайти з помилками, частими змінами функціоналу не викликають у користувача почуття впевненості та зручності. Як ніколи важливо, щоб на вашому сайті користувач відчував себе комфортно і впевнено.
Практичність сайту проявляється у кількох аспектах. Повертаючись до теми ефективності, варто відзначити, що практичний сайт звичайно ж є ефективним. Практичність сайту показує його корисність та необхідність у ньому користувачів. Розумним буде засвідчити, що ваш сайт відповідає потребі користувача у тому чи іншому питанні. Якщо ж ні, то варто задуматися і змінити тактику.
Див. також:
Юзабіліті сайту або як утримати користувача