Правила написання SEO оптимізованого тексту за ключовими словами
Відповіді на запитання від компанії "Український хостинг".
Як написати SEO-текст
SEO оптимізованим текстом називається попередньо підготовлений текст, що містить ключові слова, що просуваються, і відповідає вимогам пошукових систем. Нижче наведено рекомендації написання SEO оптимізованого тексту за ключовими словами.
Не можна зловживати повторенням ключових слів, оскільки це може призвести до потрапляння сайту під спам-фільтр. Найкраще використовувати синоніми.
У разі написання SEO оптимізованого тексту, взятого у конкурента, необхідно, щоб внесені вами редагування в текст зробили його ще кращим.
Пишіть тексти для людей, періодично вставляючи в текст попередньо відібрані ключові слова. При цьому ключові слова повинні вписуватись у текст так, щоб читабельність тексту не падала.
Тег H1 повинен містити найчастіший ключовий запит.
Якщо у тексті згадуються ваші товари, слід робити посилання.
Необхідно використовувати найбільш читальні шрифти та розділяти текст на абзаци.
Рекомендується створювати тексти розміром не менше 2000 символів, не враховуючи пробілів.
Тегом strong слід виділяти в тексті не більше трьох ключових слів за умови, що текст має об'єм 3000 символів, не враховуючи прогалини.
Ключові слова повинні відповідати товарам на сайті.
В ідеалі текст має зацікавити відвідувача сайту та продати йому товар.