безкоштовно з міських телефонів України
Київ | 044 392-73-56 |
Харків | 057 728-49-18 |
Дніпро | 056 790-86-00 |
Одеса | 048 734-56-54 |
Львів | 032 229-58-50 |
Миколаїв | 051 270-12-63 |
Полтава | 053 262-53-74 |
Запоріжжя | 061 228-69-91 |
Складання опису продукту є важливою частиною електронної комерції, тому що опис повинен переконати відвідувача сайту купити продукт саме у вас. Нижче описані поради щодо складання опису продукту, дотримання яких допоможе збільшити продаж інтернет магазину.
Визначте характер покупця, щоб зрозуміти, який контент його приваблює. Чим краще ви розумітимете спосіб думок покупця, тим більше спрямований на нього опис ви зможете скласти.
Визначте переваги вашого продукту, порівняно з продуктами конкурентів. Чим більше переваг матиме ваш продукт, тим більша ймовірність, що він буде куплений саме у вас.
Виробіть свій унікальний стиль при описі продуктів, щоб він був впізнаваний та цікавий для прочитання.
Не використовуйте слова, що зустрічаються в описі продуктів на сайтах конкурентів, тому що користувачі інтернету вже бачили їх сотні разів. Натомість спробуйте здивувати відвідувача вашого сайту абсолютно новими та нестандартними підходами.
При описі продукту не керуйтеся сухими цифрами, тому що це нудно і не цікаво. Цікавішим підходом буде написати як ваш продукт допоміг покупцям у тій чи іншій ситуації.
Опис продукту не повинен бути надто довгим, щоб відвідувач сайту дочитав його повністю і зрозумів ваше посилання.
Вказуйте лише правдиву інформацію про продукт, підкріплену доказами, що допоможе зміцнити довіру покупців до вашого сайту.
Див. також:
Як написати опис продукту, який дійсно продається: 8 простих порад