безкоштовно з міських телефонів України
Київ | 044 392-73-56 |
Харків | 057 728-49-18 |
Дніпро | 056 790-86-00 |
Одеса | 048 734-56-54 |
Львів | 032 229-58-50 |
Миколаїв | 051 270-12-63 |
Полтава | 053 262-53-74 |
Запоріжжя | 061 228-69-91 |
Відгуки користувачів, написані реальними людьми, значно більше впливають на рішення про купівлю товару, ніж будь-що, що ваша компанія говорить про себе на своєму сайті. Відгуки клієнтів можуть підвищити вашу видимість у пошукових системах, зміцнивши цим впевненість у нових клієнтах. У зв'язку з цим дуже важливо отримати якнайбільше відгуків у Google. Google My Business є новою версією Google Places, де компанії можуть керувати всією своєю діловою інформацією, яка з'являється у пошуковій системі Google. При пошуку будь-якої компанії в Google, у верхній частині ви побачите поле з пропозиціями. Інформація в цьому полі з'являється, виходячи з обсягу та якості відгуків. Виходячи з цього, чим більше відгуків про вашу компанію, а так само краще їх якість, тим більша ймовірність, що ваш бізнес виявиться першим у результатах пошуку. Нижче наведено рекомендації, керуючись якими можна отримати більше відгуків Google.
Зробіть на своєму сайті процес переходу на сторінку відгуків Google якомога простішим. Google дозволяє створити посилання, що веде клієнтів на сторінку, де вони можуть залишити відгук. Залишається лише додати її на свій сайт та зробити помітною.
Просіть ваших клієнтів переглянути їхні відгуки. Більшість компаній нехтують цим, тим самим втрачаючи значну кількість позитивних відгуків Google.
Після закінчення здійснення покупки, просіть ваших клієнтів залишити відгуки про вашу компанію. Щасливі клієнти можуть значно збільшити кількість позитивних відгуків.
Якщо клієнт розсерджений, слід утримуватися від прохань переглянути відгук, тому що відгук може стати ще гіршим.
Електронна розсилка вашим передплатникам є гарним способом отримати відгуки від ваших клієнтів. У зв'язку з цим можна періодично користуватися нею та просити клієнтів залишити відгуки про вашу компанію, але головне не зловживати цим.
Окрім загальної розсилки, гарною практикою є написання індивідуальних електронних листів старим клієнтам. Таким чином клієнти, які отримали індивідуальні листи, відчуватимуть їхню значущість і майже напевно залишать позитивний відгук.
Також слід залишати посилання на відгуки Google у листах, пов'язаних з акціями, повідомленнями, новинами тощо, що надсилаються вашим клієнтам. Таким чином це не буде нав'язливо, але частина клієнтів все ж таки залишить відгуки про вашу компанію завдяки цьому посиланню.
Якщо ваші клієнти стежать за вами в соціальних мережах, постарайтеся привернути їхню увагу публікуючи новини про компанію, включаючи помітну графіку та посилання на відгуків Google.
Стимулюйте ваших клієнтів залишати відгуки про вашу компанію, проводячи акції та розіграші.
Відповідайте відгуки ваших клієнтів. Завдяки цьому клієнти будуть розуміти, що хтось дійсно читає їхні відгуки та враховує їх.
Див. також:
9 способів отримати більше відгуків Google