безкоштовно з міських телефонів України
Київ | 044 392-73-56 |
Харків | 057 728-49-18 |
Дніпро | 056 790-86-00 |
Одеса | 048 734-56-54 |
Львів | 032 229-58-50 |
Миколаїв | 051 270-12-63 |
Полтава | 053 262-53-74 |
Запоріжжя | 061 228-69-91 |
Вперше заходячи на сайт вашого інтернет-магазину потенційний покупець може піти і більше не повернуться. Щоб уникнути таких неприємних випадків, варто заздалегідь задуматися про те, що і на якому рівні має надаватися у вашому магазині.
Насамперед варто говорити про речі. Часом вибираючи між інтернетом та звичайним магазином одягу покупець вважає за краще вибрати друге. Такий вибір часто обґрунтований тим, що при покупці людина хоче помацати, поміряти і переконатися, що ця річ їй потрібна. На жаль, інтернет-магазин не може забезпечити покупця належними умовами. І єдиним порятунком є правильне та найточніше розміщення інформації про товар.
Фотографій товару, що продає, має бути кілька. Вигляд спереду, ззаду, а також всі можливі варіанти збоку, на людині чи манекені. Не маючи можливості оцінити товар живою покупець повинен чітко розуміти як і що йому належить одягнути.
Обов'язковим атрибутом фотографій є опис. Передача кольору через монітори комп'ютерів не завжди правдива і часом може спотворюватися колір. До того ж не забувайте додавати розміри та додавати додаткову інформацію про тканину та її властивості.
Асортимент товару має бути величезний. Від великої кількості запропонованої продукції покупець може розгубитися й у результаті нічого не купити. Декілька варіантів запропонованих кольорів і розмірів як ніколи краще покажуть вашу турботу про гостей сайту. Ціни не повинні бути заховані десь у засіках сторінок вашого магазину. Покупець спочатку повинен усвідомлювати чи по кишені йому така покупка. А ось наявність акцій та знижок неодмінно зіграє свою позитивну роль.
Різні варіанти оплати, а також наявність кур'єрської доставки є невід'ємною частиною вашого магазину. Якщо якісь послуги в даний період часу ви надати не можете варто вказати це заздалегідь. Ніхто не любить неприємних сюрпризів.
Не слід забувати і про наявність зворотного зв'язку. Клієнт зобов'язаний довіряти вам, адже відсутність довіри відразу позначиться на вашому продажу.
Так само важливо, щоб ваш сайт був завжди онлайн. Довіра покупців дуже важко заслужити, а постійні зникнення з мережі можуть зіпсувати те, що ви ще не встигли збудувати. Для того, щоб цього не сталося, необхідно вибрати професійний хостінг для розміщення вашого сайту.
Див. також:
Що обов'язково має бути на сайті з одягом