безкоштовно з міських телефонів України
Київ | 044 392-73-56 |
Харків | 057 728-49-18 |
Дніпро | 056 790-86-00 |
Одеса | 048 734-56-54 |
Львів | 032 229-58-50 |
Миколаїв | 051 270-12-63 |
Полтава | 053 262-53-74 |
Запоріжжя | 061 228-69-91 |
На сьогоднішній день майже кожен користувач інтернету має електронну поштову скриньку . Це робить електронну пошту гарним інструментом для залучення нових та збереження існуючих клієнтів. Нижче представлені рекомендації щодо відправлення електронних листів, які дозволять збільшити відвідуваність сайту, а також продажу.
Надсилайте своїм передплатникам інформаційні листи, такі як інформація про нові товари, знижки, майбутні нововведення тощо.
При покупці на сайті, слід відправляти покупцю квитанцію, що підтверджує оплату. При цьому в листі з квитанцією можна також додати контактну інформацію та дані відстеження покупки.
Щоб існуючі клієнти не втратили інтерес до сайту, слід заохочувати клієнтів, пропонуючи їм персональні знижки або додаткові бонуси.
Пропонуйте своїм клієнтам додаткові послуги, що розширюють функціонал наявної послуги.
У разі закінчення підписки або пробної версії продукту у існуючих клієнтів, слід повідомити їх про це, а також запропонувати продовжити послугу або купити повну версію.
Іноді клієнти з якоїсь причини не завершують купівлю, і неоплачений товар залишається в кошику. Таким клієнтам потрібно надсилати листи з нагадуванням про незавершену покупку.
Використовуйте у листах привабливу графіку, а також не надто об'ємний, але інформативний текст.
У разі проведення акції або іншої події, вказуйте в листах дату закінчення так, щоб клієнт розумів важливість листа та вигоду, яку він отримає при купівлі товару до закінчення акції.
У випадку, якщо частина передплатників ніяк не відреагувала на надісланий ним лист, слід надіслати листа повторно, через деякий час, оскільки деякі з передплатників могли просто не помітити листа.
Надсилайте вітальні листи новим передплатникам.
Не забувайте вітати своїх передплатників з днем народження та іншими важливими для них подіями. При цьому можна додати до привітання персональну знижку або іншу спеціальну пропозицію.
Побудувати та зміцнити відносини з передплатниками також допомагає привітання з кількістю часу, протягом якого передплатник є вашим клієнтом.
Згодом електронні адреси передплатників можуть змінитися, у зв'язку з чим рекомендується періодично перевіряти список поштових скриньок передплатників та скорочувати його для збільшення успіху ваших кампаній електронною поштою.
Нагадуйте клієнтам про закінчення доставки замовленого ними товару, щоб вони могли якнайшвидше його забрати в місці доставки.
Див. також:
14 типів електронних листів, які потрібно відправити, щоб підняти ваш сайт